instängd

Tentan tog ca 20 minuter för mig idag, sen kände jag mig inte nöjd utan mer "klar" förstår inte varför tiden var satt i 3 timmar? det var väldigt få kvar i vår sal efter det gått 30 minuter.. Aja, tänker inte säga något mer om den här tentan faktiskt.. kan ha gått bra eller åt skogen. Återstår att se!

Kom hem lite efter 10 för fick vänta på bussen länge o då var hantverkarna här som ska byta allt golv osv på nervåningen vilket innebar att jag varit instängd i mitt rum utan mat från kl (ca) 10-16:30, tillslut fick jag sån sjuk huvudvärk.. internet funkade inte heller så jag har legat i min säng i stort sett hela dagen! Som tur väl har man en ängel till mamma som kom hem med donken som räddare i nöden.

Ikväll ska jag fortsätta att ta det lungt, ligga framför tv:n med datorn på magen.. kolla på Ullared och paradise hotell, vilken tv underhållning!!


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0