GODMORGON HJÄRTAN

Jag är verkligen uppe med tuppen idag, vaknade av mig själv strax innan 8 :S haha.. inte likt mig! Har legat o kollat på How I meet Your Mother nu, underbar serie! ;p

Eftersom jag börjar skolan 13 idag hade jag tänkt att bege mig ut för en powerwalk runt sjön, så härligt att gå där tycker jag. Sen hinner man lagom hem till duschen, dricka lite te för att sen bege sig till skolan som nog kommer bli buss.

Jag slutar halv 5 idag, det är lite tråkigt.. skulle behöva gå ner på stan också o fixa lite.. det kanske får bli imorgon! Ikväll ska jag i alla fall vara barnvakt åt min bror, Klara skulle även komma förbi ikväll så lär väl inte bli så tråkigt :)

Nu ska jag sätta fart, vad hurtig jag är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0