depp I need some pepp!

Det räcker ju att bara kolla ut, regn regn regn.. o det är kallt.. jag frös häcken av mig i strumpbyxor, tunn klänning o skinnjacka när jag skulle gå till bussen tidigare idag.. men det var ju helt ok väder när jag åkte? konstigt det där..

Jag har precis lagat lite mat, kycklig, ris, morot o tomater.. yummie! Och nu är jag helt slut. Skulle egentligen till vårt kära kåren ikväll med mina tjejer men jag känner mig super hängig, trött o inte alls på humör :( dom säger ju att november är årets depp månad, det stämmer nog..

Idag vill jag bara ligga i min säng, dricka te o få mysiga kramar men NEJNEJ för jag har en tenta snart o en fältuppgift som ska bli klar.........

Hittar ingen motivation till något just nu.. livet suger rent ut sagt ibland fast det ofta är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0