solen lyser

det tog ett tag innan jag och tillan somnade igår men sen så. Drömde helt crazy drömmar bara, ni kommer ändå inte fatta om jag skulle berätta så dom får stanna hos mig. Snart kommer Jonas och äter frukost med oss, alltid trevligt med manligt besök.

vid 10 var det praktik igen, inte alls taggad och har aldrig varit.. bra inställning emelie! Hoppas ja får sluta någorlunda i tid för ska hinna hem innan cellgruppen. Vi ska vara på vätterstanden idag, knytkalas och ha det trevligt. Kul kul! Efter cellen ska jag testa min balklänning, mycket spännande.

Nu ska jag hjälpa tillan med frukost.
KRAM


Kommentarer
Postat av: Ottilia

LOVE YOU

2009-05-11 @ 12:00:40
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0