mango

Vilken dag det blev!

På eftermiddagen åkte jag upp till A6 med klara, tillan och jonas. Och äntligen hittade jag mina balskor :D:D dubbel-lycka!! Sen åkte vi till maxi och köpte 20 liter cola för 120 kr..man får ju passa på hahah, dagens bästa! Sen följde jag och klara med hem till tillan. Det blev seriösa samtal, en och annan tår, party i bilen, tuta på snygga killar, driven på donkan och så skrev vi våran andra låt :D:D kan inte säga annat än att den blev sjukt bra!



kom hem för ca 1 timma sedan och vi har en fransman i huset, yuuuuummmmiee! Min syster Evelina ska nämligen ha en utbytesstudent här tills fredag så det blir nog lajban. Dock var han ganska blyg och kunde inte så mkt engelska. Och min syster läser spanska och inte franska så detta kan ju inte bli annat än kul!

nu ska vi gå och lägga oss, jag och min syster som ska dela rum.. men det blir nog mys det med. sov gott vänner. love!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

jag gillar verkligen din blogg gumman. btwm vi är verkligen bäst. ska lyssna på låten nu innan jag somnar.

2009-05-04 @ 00:37:07
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0