chilldag

jösses vad dagarna springer förbi, men en riktigt go soldag har det varit!
ska strax slänga mig i duschen och duscha av allt svett jag producerat i solen under denna dag.. inte så mysigt men sant!

grillen är tänd och snart blir det kyckling och potatisgratäng, muums!
Ikväll blir det Lörda Livé, ska faktiskt bli riktigt kul.. förhoppningsvis träffa min ottilia medom hon inte har fullt upp. Galet vad man saknar någon när man varit med en person jätte mycket sen åker personen bort i typ 2 dagar ?! galet. Så ja, jag har saknat dig gumman!

Hopp in duschen nu, hoppas ni får en toppen kväll!



puss!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Åh, hjärtat. jag saknar dig också. asmycket. du r världens finaste och du är den enda som förstår mig typ.

2009-05-03 @ 02:10:23
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0