best friends

idag känns det som en typiskt söndag men det är lördag, tackar man för!

blev en rejäl promme med carro imorse, från tokarp ner till munksjön, runt sjön och tillbaks hem, ca 8 km bra jobbat! Sen skulle vi ha picknick med gustav och basse som blev så sena så det tillslut bara blev jag och carro.. blev sallad från alcamo och fika nere vid vättern, mycket mysigt! Har precis varit och gjort söndagens tråkigaste syssla, städat pappas kontor.. bläääh

nu sitter jag här och är så glad för jag ska inte göra någonting ikväll! har som sagt stressat ihjäl mig det senaste så tycker att jag förtjänar en riktig hemma kväll helt ensam..





ha en bra lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: Claaire

Du förtjänar minsann en hemmmakväll! ha det fint girlie

2009-05-16 @ 19:46:36
Postat av: carro

blev ju en riktigt smarrig picknick. men hva gossarna var gryymt sega! fina bilder ;)

2009-05-17 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0