work

idag har jag jobbat, det var jobbigt.. haha. Fast det var nog jobbigare att cykla hem för jag hade för mycket kläder på mig och det är sjukt varmt, äckligt, kvavt väder ute. Har inga planer för resten av kvällen vilket jag tycker är väldigt skönt, kanske åka ner & sola för att hålla brännan vid liv. Sen kanske hoppas att mitt hjärta vill komma hit senare ikväll, men det vet man aldrig men det vill jag :):)

förhoppningsvis blir det jobb imorgon också & på fredag är det midsommarafton, galet var tiden går fort. För exakt 1 år sen taggade vi järnet för Ayia Napa.. det var tider det..vad hände gänget ?

slut tjatat, nu ska jag göra något..men jag vet inte vad något är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0