sol idag igen..

hej bloggen!

som sagt, 9 var jag uppe nu 3e dagen i rad.. duktigt! Kan säga att det gör ont att se alla komma bärandes på sina brassestolar för att spendera dagen på stranden.. man kan ju fråga sig varför jag ska jobba JUST den här veckan av ALLA.. har nämligen inga mer tider i sommar (än så länge) ska man jobba på mitt jobb är det snabba ryck dagen innan eller redan samma dag & man säger ju inte nej till lite pengar..får bita i det sura äpplet.. återstår två 13-22:30 dagar.

för övrigt känns det lite ensamt här hemma, familjen bortrest, j bortrest.. men min bästaste bästaste krycka är ju hemma som tur väl är =)=)

nu ska jag ut & bättre på brännan som jag kunnat bearbeta så oootroligt mycket de här dagarna!


för exakt 1 år sen låg vi & stekte & levde livet i napa nu, vill utomlands nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Maria Linderoth

vart jobbar du gumman?:)

2009-06-24 @ 15:04:56
URL: http://byannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0