jag lever

Dagarna efter studenten har varit chilla, jag har inte gjort mycket för världen. Blev sjuk på studentnatten och har varit det framtills nu, men feber har jag iaf ingen längre. Har umgåtts med min kryckolajnen (carro) som numera hoppar på kryckor, så kan det gå när man tar studenten ;)

vad händer i sommar egentligen? jag & carro har gjort en liten, liten planering med saker vi ska få in iaf:
x ligga massa på vättern & sola (för det måste ju bli bra väder den här sommarn, ni ser ju bara idag)
x besöka götet, LISEBERG
x Restresa till något varmt & härligt land!!!
x Halmstad en helg då vädret tillåter
x (och sen jobba lite också, suuucck)


så långt har vi kommit än så länge! Har än så länge idag bara ätit jordgubbar & legat ute o stekt.. hade tänkt att fortsätta med det nu sen behövs det städar & lite annat småfix!


Kommentarer
Postat av: Anna Maria Linderoth

Söt du är gumman!

2009-06-16 @ 16:55:20
URL: http://byannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0