Hostar som en galning & näsan rinner som ett vattenfall..

jag är så trött på att vara halvt sjuk nu, jag är ju inte så sjuk längre så jag måste ligga i sängen men det är riktigt jobbigt ändå & jag känner inte att det blir bättre. Skojar inte om jag slösat en hel toarulle på min nästa denna natt.

sluttjatat om detta, har drömt en hel del sjukt inatt också.. att jag var i thailand & klättrade med en stor gravidmage haha. Planerna för dagen är att familjen + mats föräldrar ska till Piren vid 13 & äta. Och efter det ska jag hem & hämta min krycka sen ska vi vidare till a6 & framkalla massa kort. Sen ska vi ha eftermiddagspyssel, det ska bli jätte kul..kan säga att det varit många om & men när vi ska göra detta och idag äntligen :D:D haha.. (vi ska göra fotoalbum)

men nu ska jag platta mitt mega fluff & smeta på lite smink..sen blir det susen! Ha en toppen toppen söndag & ta hand om er. och om varandra <3


Jag lääängtar sjukt mycket till vi ska åka, det är gaaaalet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0