föööör..VI SKA TA STUDENTEN:D

har varit iväg och firat Jonna + pyntat flaket och övat koreografi. Fy vad vi är bra!! Längtar så sjukt mycket så det finns inte.. just nu har jag lust att vara uppe hela natten och tagga sönder!!

har fortfarande smågrejs att fixa innan dagen är slut

x åka upp & lämna pappas bil jag lånat idag
x duscha (raka benen!!) & föna håret (det tar tid)
x platta det, sätta i löshår & testa hur det blir med mössan
x måla tassarna
x stryka (fast det gör nog mammi)


där har ni min kväll! Jag är bara så sjukt lycklig nu. Och vi kommer få en helt oförglömligt bra dag imorgon som jag ser fram emot så mycket!

Vickan! Du kommer dansa med oss i himlen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni kommer att ha världens bästa dag och Viktoria kommer att vara med er! <3

2009-06-11 @ 22:54:35
URL: http://hannafeurst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0