det hårda livet

igår blev det jobb, dagen var inte rolig alltså. kvällen gick fortare.. då var det bara jag & johanna som jobbade, supersnäll tjej! men jag kände mig som en riktig arbetare när jag kom hem, sliten, jobbkläder & ställde mig och kokade lite nudlar med soya kl 23.. det hårda livet!

ställde kl på 9 idag också för att få lite fritid.. solen borde alldeless strax titta fram på mn baksida så ska lägga mig där ett tag.. sen blir det duscha, laga mat, göra matlåda & på med arbetskläderna för ytterligare en dag på jobbet i 9,5 timme. Men jag är glad ändå. eller försöker..


tar en bild på mig & tillan idag, alla man brukade hänga med känns det som man glider ifrån direkt efter studenten.. tråkigt tkr jag. miss you

Kommentarer
Postat av: Ottilia

miss you tooo baby. beachen imorgon? PUSS

2009-06-23 @ 18:16:10
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0