arg

åkte ner för att träna precis men kom aldrig fram för suttit i en bilkö föör länge så missade passet, jag blev jätte ledsen:( men mest ARG för jag var taggad och så har man packat väskan och planerat så blir det inte som man tänkt sig!
 
Dötid fram till cellen, så då tänkte jag bjuda på lite pics från gårdagen..


födelsedagsbarnet redo för heldag


jonna och hanna var taggade


jordgubbs-paus


snygg-klara


vi åkte båt


woho



jag var glad


dom var glada


tillbaks till stugan och lagade mat, eller inte jag och tillan..


jag och klara gick ut och plockade blommor till tillan


sommarblommor


på kvällen åkte vi till Gränna, köpte polkagrisar och åt mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0