AMAAAZZZIIIING

som planerat kom min toppen dag! Var på maxi & köpte frallor & fika + mat inför kvällen sen tog vi med oss strandtäcket, kylväskan och åkte till stranden.. HELT UNDERBART! som jag har längtat.. bara ligga där och njuta. Har brännt mig lite smått i ansiktet och på skinkorna men inte mycket och det gör inget för det har varit sånt underbart väder idag med.

min granne kom precis in & sa att någon i familjen (troligen jag) har under flera tillfällen slagit upp bildörren på hans bil haha.. fast han påpekade 100 grr "jag är inte arg, jag är absolut inte arg" så det kändes ju skönt haha.. typiskt mig!

bilder från spakvällen och stranden kommer senare! Nu ska jag duscha och smörja in mig med aftersun. Och vid 7 tiden kommer lite nära och kära för att grilla :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0