vad ska man göra ?

Börjar bli lite långtråkigt hemma nu, vad ska man göra med livet egentligen ? Det är ju nu det börjar typ.Jag har ingen aning om vad som händer i Höst. Ska jag plugga, ska jag inte ? VAD SKA JAG GÖRA ? jag är inte sugen på att jobba heller, i alla fall inte med något man absolut inte vill. Då vill jag mycket hellre plugga till något jag vill jobba med. Och så är det ju om man kommer in, är ju sjukt många mer det här året som sökt vilket gör det svårare.

mitt j har åkt till jobbet 05:30 nu två dagar i rad,det är inte kul att vakna upp ensam.. Har inga större planer för dagen, har lust att trotsa min hals & hosta för att åka & träna men det lär väl bara bli värre..ska i alla fall gå ut & gå sen. Städa rummet som alltid blir stökigt vore en sysselsättning till att göra.. roligt!




Kommentarer
Postat av: Lotta.

Nej, inte på den campingen utan den som heter bengts camping. Den ligger i vilshärad med ju :) Hoppas du har det bra! Och Grattis till mannen ;) puss

2009-07-09 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0