god kväll

pillar lite på stilmallen igen ja, jag lovade ju men det är lättroande och väldigt roligt hihi! Fick en liten stund i solen idag i alla fall innan molnen smög sig fram igen..suuuck! men det är bara 8 dagar kvar tills vi drar :D nu börjar nedräkningen!

ska hämta min klaris på jobbet vid 18 sen vidare upp till intersport som har 20-70% där ikväll, jag behöver lite nytt så passar ju bra. Hoppas man hittar något! Efter det blir det en powerwalk runt munksjön ser får vi sevad resten av kvällen erbjuder!

dags att kila

Kommentarer
Postat av: Eddie

Hej!

Fin blogg du hade ju..

kika gärna in på min om du vill :)



Så får vi ta det där hånglet nångång.



;)

2009-07-23 @ 00:15:41
URL: http://eddieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0