bra dag igår

Blev ingen promme runt munken igår, lite ångest  men vi hade verkligen inte lust. Och att ägna 1 timma i livet till något man har valmöjlighet att välja bort & dessutom inte alls lust med anser jag är väldigt onödigt då. Tycker inte ni det också? Känns bättre att lägga upp det så ;)

Istället blev det en tur på a6, hittade en bra (och snygg) ut & gå jacka jag ska få i födelsedags present:D så den får ni se då!

...Jag skulle absolut inte köpa något igår, såhär två dagar innan lön då man i stort sätt är pank.. men blev inte riktigt så i alla fall..


det här fick följa med mig hem, bikini trosor bikbok(ja , ja ska sola topless)
. Och jätte sköna mjukis från Vila. Bra köp tycker jag !

Efter det blev det hem till mig för en riktigt mys-kväll!

Vi såg Mammut, andra gången för mig.. såg den på bio också. Tycker den
är så sjukt bra, den rekommenderar jag vänner.


En bild på mig och klara också, tycker om dig mega mycket gumman v


Kommentarer
Postat av: Klara

Like you too Snygging! much. Tack för idag&igår. Jag ser ut som ett mongo på bilden, haha.

Hörs :)

2009-07-23 @ 21:20:09
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0