ROSA

har pillat på stilmallen igen, och rosa är ju färgen! Tycker det är hur kul som helst att mixtra med bloggen! fix & trix.. är ju inget avvancerat direkt men det kanske kommer det med :D vem vet? håll utkik ;) men blir inte roligt om man ändrar för mycket från dag till dag så ska försöka hålla mig i skinnet ett tag nu!

var alldeless för rastlös för att ligga och sola idag.. vet inte vad det är med mig!? så har tagit mina små pauser då jag gjort lite annat. Men nu hade jag faktiskt tänkt att gå ut & lägga mig igen! Är ju faktiskt inte alls länge kvar tills jag och carro åker iväg till värmen i 1 vecka :D (den 30onde Juli åker vi till Turkey) ska bli så himla skönt, ser jag verkligen fram emot!

där fick ni en liten uppdatering till! sola lungt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får mer än gärna fixa och trixa med min blogg. =)Jag behöver då sannerligen hjälp.

2009-07-17 @ 14:24:41
URL: http://hannafeurst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0