hot

riktigt varmt ute.. man får gå in emellan åt & andas lite!

men man ska inte klaga, ta vara på solen vänner..

senare idag ska jag hjälpa Erika med tuva, hämta henne på dagis & lite sådär :) Och senare ikväll åker & jag och mitt hjärta till Halmstad över helgen, ska bli så himla najs & bara komma bort från jönköping för ett tag!

..på lördag är det 1 år sen du lämnade oss, sen du lämnade mig.. mitt hjärta skriker efter dig & min längtan efter dig är otrolig. Men du mår bra, bätte än jag någonsin kommer må på denna jord för du är på den bästa platsen nu. Du var underbar!

och så en skvätt tårar, ja hjälp det är sinnes vad man ska sakna någon.. & ont gör det.. väldigt ont.


en stor puss till dig!

Kommentarer
Postat av: Anna Linderoth

RIP

2009-07-02 @ 18:59:35
URL: http://byannamaria.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det är helt sjukt...

Att det redan har gått 1 år!

Jag saknar..

Tårar rinner ner för mina kinder!

2009-07-03 @ 12:27:30
URL: http://charlottaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0