home alone

familjen stack till sthlm imorse för att se Britney.... haha nej det gjorde dom inte för då hade jag vart med! Så då blev jag ensam kvar i huset, skönt minst sagt!

ytterligare en ny vecka, v.29 om jag inte har fel? sjukt fort går det. Längtar som bara den tills jag också carro åker & hälsar på turkarna. Sol, bad, shopping, utflykter & bara leva livet. Ska bli underbart :D

planerna för min förmiddag/eftermiddag är inte så många. Hade tänkt att gå ut & gå en sväng lite senare.. laga mat måste man ju också göra när man är ensam (hoppas det finns något färdig lagat i frysen) sen vid 18 ska jag träna, ni anar inte hur gött det var igår. Var så sjukt kul & det var inte någonstans som svetten inte rann! Efter det blir det bio med mitt j.. baksmällan ska vi se.. någon som sätt ? Bra ? jag har i alla fall hört att den är väldigt roligt :)

ha en bra dag så länge så hörs vi nog senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0