hej bloggen

kvällen igår spenderade jag med klara, jonna & Christofer . Det blev sallad från alcamo,film & godis! myspys. Klara lånar tillans lägenhet lite när hon är bortrest så då följde jag med klara hem och sov där, det var vaaarmt inatt alltså.. det var svårt att somna.. men det gick ju tillslut det med :)

skjutsade klaris till jobbet vid 09:20 och efter det unnade jag mig några minuter i canserbedden.

Idag blir det lungt, blir nog en promenad lite senare &ikväll blir det eventuellt häng med natti & emma.. det återstår att se! :)


pics

jonnieboy

C!

redan mätt, inte börjat äta

mina fina klara innan vi sprang till bilen i ösregn imorse :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

min fina emelie!

2009-07-09 @ 22:45:52
Postat av: claarie

Det var jag :P

2009-07-09 @ 22:46:45
URL: http://claarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0