hej bloggen

vad har ni för er i det här super tråkiga sommar väder? själv åt jag precis en god middag och efterrätt på det (blåbär, jordgubbar och vaniljglass, yummie) till sällskap fick jag mamma, mats, syster m. pojkvän, bror & kusin.

Blev inget jobb idag, känner hur rastlösheten börjar falla in på mig igen.. blir träning vid 18 i alla fall, innan dess blir det antingen deg framför tv:n eller en powerwalk, we will see. Ikväll ska jag i alla fall vara med min sweeie, han är bäst.

Föresten! Det är inte någon av mina kära läsare som möjligtvis vet en ledig etta nu i Augisti ? En utav mina bästa vänner Ottilia är tvungen att lämna sin lägenhet hon hyrt i andra hand då och är i stort behov av att stadga sig i en ny. Om inte har hon inte mycket annat till val än att flytta hem till Varberg.. vilket varken hon eller hennes vänner vill. Så om ni vet, tveka inte att hör av er! Antingen till mig eller till Ottilia. 

här hittar ni henne
http://tilamao.blogg.se


så mycket tycker jag om henne så jag nästan vill äta
 upp henne, eller jag vill äta upp henne.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

ÅÅh, du är bäst! Fattar du det? <3 TACK EMELIE: Jag älskar Dig!

2009-07-21 @ 07:23:10
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0