dödstrött

sov inget  vidare inatt, när jag äntligen kände att jag sov riktigt skönt så ringde klockan 2 sekunder senare.. suck! Jobb idag 7-16.. det gick hyfsat fort i alla fall. Där jag jobbar är det i stort sätt bara killar.. så jag känner mig som ett svart litet får ibland.. men dom är snälla :) och idag var det jätte kul att jag är blond, har inte dom skämten lagt sig snart ? killar tröttnar aldrig :)

snart ska jag skämma bort mig med ett bad & ansiktsmask.. känner att jag behöver det idag! Och ikväll kommer mormor/morfar och hela gänget plus släkt från italien som är här & hälsar på så vi ska grilla lite :) mysigt tkr jag.


här får ni en bild på mig & min sis. Utväxt? Ja. Men det får vi ta efter sommarn!

Kommentarer
Postat av: Ottilia

du har så snyggt hår emelie. vilken söt bild påe r två :D

2009-07-20 @ 15:23:39
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0