mondaaay

Tjohej!!

Blev ju inge jobb för mig idag så ist sov jag till 12:00 hoow nice!! Nu har jag ätit lite frukost som bestod av lite julskinka & ett ägg..blivit nya frullen nu vid jul.. det enda på julbordet som faller mig i smaken.. men börjar små tröttna..

nu tänkte jag strax hoppa i duschen, fixa igorning mig lite för vid 15 tiden ska jag träffa bästiz för shopping!! nu är är suget äntligen tillbaks.. hoppas vår stad har lite att erjuda jag är framme med plånkan.

aja, där fick ni en liten update om mitt händelserika liv. Inget jobb & inget plugg.. det kallas LOV!



Kommentarer
Postat av: Marie

vad gör du då?

2009-12-28 @ 14:36:58
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0