men vilken gó dag!

Heeej underbaringar!

Ställde klockan på 07:15, det kändes lite.. men när man väl var uppe gick det bra. Gjorde lite ärenden med min bätis sen efter det tog vi en runda i snön runt sjön.. det var jätte mysigt! en riktig kvalle-morgon, we like!!!

Nu har jag ätit gröt (med sylt) haha.. sen en liten powernap o ett bad! Så nu sitter jag här redo o fräsch för dagen.. härligt va?

Idag står på schemat:
-göra klart mina julkort o skicka iväg dom..
-börja slå in mina julklappar..
-laga mat
-träna senare, vet inte vad? liten sugen på yoga!

..sen är det nog kväller igen




Kommentarer
Postat av: Emmie

haha, söt bild :)

2009-12-20 @ 11:34:19
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0