jordens bästa vänner

Hej hopp!!

Haft en underbar härlig ledig dag & fått en hel del fixat...

Började min dag med julklappshandling på A6 med johannes, där var vi inte ensamma kan jag tala om haha.. men jag blev helt klar med mina klapps i alla fall...

Sen har jag slått in ALLA julklappar samt satt på mina egna hemmagjorda etiketter.. nu ikväll åkte jag & lämnade lite julkort jag inte hade adresser till sen har jag haft det allmänt julmysigt här hemma. Både Klara, Amanda & Tillan kom förbi & hälsade på en liten stund... blev sååå glad för deras små julklappar!!!






" ho ho ho..."


min lillrbror kommer charma alla tjejer när han blir stor!


och den här fina grisen fick jag av honom, för 20 :- haha..


detta fina lilla paket fick jag av finis-klaris, blev sååå glad!!


och ett jätte fint armband & presentkort av mandy!

Tack tjejer, ni är great!! förgyllde min kväll <3

Nu ska jag hoppa i säng, jobb imorgon 7-16 & efter det blir det "julafton" hos daddy med Tuva & Nova.

Hörs imorgon igen! Godnatt vänner
Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hur var det nu, innan julafton ? :P jaja, Nu får du ha en riktigt God Jul min underbara.

2009-12-23 @ 23:46:32
Postat av: svar till klaris

men jag skrev ju att eftersom mandy med kom med en liten julklapp tänkte ja att jag lika gärna kunde öppna din med ;)

2009-12-24 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0