bloggtorkaaaa...

Bloggtorka? haha lite kanske.. men som sagt har båda min datorer lagt av men idag sa mammi att jag skulle få en ny, en dator är ju ett måste.. så nästa vecka troligtvis kommer det hem en ny godbit hit! (har mats dator nu)Och då tänkte jag blir massa bättre på bloggen..o faktiskt bloggar jag inte bara för att ni ska ha något att läsa om utan också för att detta är min lilla notebook, sjukt kul att ha och kunna gå tillbaks o läsa i sen! :) meemoriiies

Ikväll har jag varit på dans i juletid med karro, kollade när b.la min cyrr dansade, hon är så sjukt duktig.. är väldigt stolt över henne. <3 Och det var så härligt o få komma till kyrkan också, vanligtvis brukar jag hänga i pingstkyrkan om jag går till kyrkan.. men svenska kyrkan har ju i rötterna o många fina minnen.. va härligt o komma dit en kväll som denna.

Har inga planer alls för helgen förutom plugg..måste bli klar med det sista nu. Sen tänkte jag träna både imorgon och på söndag.. kanske utgång imorgon? återstår o se..

Nu ska jag lägga mig, en dag imorgon också! men innan dess lyssna lite till på Alicia Keys-try sleeping with a broken heart.. jag är inte riktig ihop limmad än, men nästan...

Take care friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0