värsta helgen

Dra ut visdomständer ska jag aldrig göra mer i alla fall. Var bland den värsta smärta jag kännt. Legat i sängen från kl. 10:00 i fredags till klockan 11:00 idag, och mått SKIT rent ut sagt! Så nästa tand som är planerad att dras ut inom en snar framtid kan dom glömma & stoppa upp nånstans. Så då var det sagt!

Men mår visserligen en aning bättre idag & kan prata och öppna munnen så får vara glad för det. Gud hör bön!
Annars är det sjukt mycket i skolan nu framöver, har litteraturseminarium (munligt prov typ) och tentor varje vecka nu fram till v.38 sen är det praktik i 3 veckor & sen fortsätter det. Har en hel del massa kurslitteratur att fixa också, så man nästan gråter. Men det är ju sånt man får ta, det är såhär livet funkar.. bättre är det inte vänner.

Duscha har jag inte gjort sen i torsdags kväll så det tänkte jag göra nu (ja, jag är lagom äcklig) sen har jag en hel del massa att lääääsa, åhh vad kul!! så nu vet ni vad jag har att göra framöver.


snygg tjej

Kommentarer
Postat av: Ottilia

vill du ses på torsdag?

2009-08-31 @ 10:26:55
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0