fredag kväll

Godmorgon vänner!

Kan säga att en vilo-dag från den röda overallen behövs idag, är helt slut efter dom här dagarna. Hade en riktigt trevlig dag igår iaf. Började med lite information om VFU:N vi snart ska göra (praktik) sen glada studenter nere på vättern.

På kvällen fick jag besök av tre män, vi hade väldigt trevligt iaf. Sen drog dom med mig ut, en lyckad kväll :)

Ska fixa till mig för att fixa lite grejer till kurs starten, har precis städat hela huset för idag kommer familjen hem.


johan gustav & basse


Kommentarer
Postat av: Hanna!

Kom du hem ordentligt sen? (; Vi borde ses någondag tycker jag (:

2009-08-23 @ 00:08:09
Postat av: Anonym

svar till hanna:

ja, det gick finfint!Hade ni kul sen ?:) Ja, det tkr jag med absolut.. du får ta & acceptera min vänförfrågan på facebook! kramiz

2009-08-23 @ 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0