första dagen..

Nervös som man var tog man cykeln till hlk idag, där flera hundra studenter var precis lika nervösa som jag. Gick in, kände inte igen någon & kände sig smått ensam. Efter några minter ser jag Karolina, (som jag känner lite halvt genom en annan vän) därefter släppte nervositeten en aning..

Började med upprop/annan info i aulan & efter det var det dags för inspark. Jag var lite osäker på det hela innan men nu ångrar jag inte en sekund att jag gått runt i en röd overall & varit med på galna saker hela dagen. Jag har badat i vättern & legat över okända människor mitt i stan, låter lite galet men sjukt kul!

Så ni som tvekar att vara med på insparken, gör inte det! Det är galet kul, man träffat sjukt goa människor & det är ett minne för resten av livet! (och då har jag bara varit med en dag)

..& nu är kl.18:50, var i skolan halv 10 imorse, blev en hel dag med massa kul. 

Här har ni lite bilder från dagen
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0