bilder från turkiet



äntligen framme


första dagen på stranden


påväg till beachparty


snyggt eldpar i tajfta silver skinnbyxor och hon körde på samma fast string!


carro ville dansa lite med den svettiga turken


vi träffade två holländare med muskler, ojoj haha.. älskar att jag & carro är så
oseriösa vi bara kan och dom kör gärnet (gjorde dom på varenda kort)


och så träffade vi bengan mitt i allt :D och lite annat jönnet folk, kul :)


natt mat


haha..


majs


båt tur


ego bild


vårt fina rum


balkongen


mycket ego bilder


..

partey


toa bilder


kirk & fidde :)


yeee


han ville jag ta med mig hem


stranden, så fint


vi var där nästan först varje morgon


vattnet var underbart


våra fina rosa madrasser


detta får blir den sista

blev inte så många seriösa bilder på mina kamera visst haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0