Back

Jag sa ju att jag skulle komma tillbaks!

Hur mår ni?Med mig är bra. Insparken är slut & man är åter tillbaka till verkligheten. Har precis varit & kört en aerobics 2:a på friskis, svettigt & gött. Nu sitter jag här, halv seg & gör inget..

fick precis ett samtal av jakob, han hade vunnit 8 tusen på hästar ikväll :O gaaaalet, så någon var glad & firade där hemma ikväll! Men det är han så värd, kul kul. Förgyllde min kväll också!

Imorgon händer det värsta... jag ska dra ut mina visdomständer :( det sägs att det inte gör ont själva operationen men efteråt däremot. Vill inte bli liggandes hela helgen :(:( blää vad tråkigt! Men är ledig imorgon iaf, så blir en lång helg!

Lite uppdatering från mig, hoppas de gjorde någon själ glad! Mitt hjärta mår bättre iaf.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0