Arg

Hej vänner!

Hade en toppen födelsedag igår, tackar för alla gratulationer!
 
Idag hängde jag med mormor, min bror & kusin till stadsparken för att leka av dom små huliganerna. Kalle (min bror) var odräglig, tjurigare unge får man leta ett bra tag efter. Blev en kort visit & slutade med att vi åkte hem igen.. jag var så arg & mormor hade tagit ledigt från jobbet för att leka med dom idag. Jag blir ledsen i hela ögat. "Dom är ju bara barn" tänker säkert ni, men dom kan dom också!

Så, nu har jag fått ut mina aggressioner nogorlunda. Det får ni ta ibland.

Planerna för denna dag är inte många, skönt tkr jag. Ska upp till pappa senare & bli lite firad där ikväll. Och inatt åker familjen till Spaninen i 1 vecka så då blir det ff här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0