sanna vänner

Ikväll har jag hängt med mina bästiz vänner manda och jonna! Vi planerade och gjorde ett fint schema inför vår klassresa nästa vecka, det kommer bli sjukt kul! Sen pratade vi om studenten och utspringet och kom fram till en super bra ide vi ska informera klassen om. Det är bara massa att se fram emot nu, jag längtar samtidigt som jag har panik.

Här hemma dunkar jag systrarna Graaf i högtalarna, vilka brudar! Sen är ledig imon igen för de som vill veta, på fredag sätter min praktik igång så jag har haft det bra mycket slappt den här veckan.. klagar man inte på!


min älskade mandy

Kommentarer
Postat av: My

Åhh, låter riktigt nice Emelie! Fin blogg förresten. Vi är bloggklassen nr 1 , haha. Saknar dig! Puss

2009-04-30 @ 15:24:36
URL: http://myyten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0