brist på annat

Lovar du att vara ärlig? ofcourse

Du heter: Emelie Anna Katarina Fräjdin

Smeknamn: Emmi, Emmsan, Fräjan (det absolut fulaste), Duvan.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen speciell

Beroende av: Vänner, coca-cola och mormor :)

Vad behöver du mest just nu: De som ligger närmast hjärtat

Vad tror folk om dig? Ingen aning. Hoppas dom tror att jag är en snäll, check brud som lever livet. För det gör jag!
Stämmer det? Absolut!
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är en bra vän och att är rolig :D

Vad säger du för att imponera på någon? jag är vig ;) haha nej, jag vet inte!

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, spontan och rolig! Inget kladd ;)

Brukar du skratta för dig själv? ohja, haha det är ju super kul

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ":) det ska jag göra iaf. Du är min nya pojkvän baby"
Trivs du där: ohyes

Äger du några converse: självklart, älskar converse!
Sprit, cider, vin eller öl: Alkoholfri cider, det godaste.

Vad har du för mobil: någon sony ericsson, en rosa ;)

Nästa mål i ditt liv: Studenten, jobba lite, plugga?

Hur svarar du i mobilen: " Hej det är Emelie"

Vem ringde du senast? Tillan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "HAHA, tacobröd, avocado och coca cola om du vill!"
Antal timmar sömn inatt: ca10 h

Sov du ensam: nix, sov hos tillan :)

Brukar du komma i tid: Ja, oftast alltid.Kanske 5 minuter sen då och då..

När mår du bra: När jag tränar, umgås med vänner och shoppar!!!
När blev du fotad senast: idag, på min och tillas promenix
Hur känner du dig nu: inte så snygg :S

Vanligaste färg på dina kläder: Svarta

Vad tycker du om fötter: helt okej!
Vad saknar du: ingenting

Favorit dryck på morgonen: TE!!

När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 22-00

Är du blyg? Oftast i början, men sen är det som du känt mig i 10 år.

Sysslar du med någon idrott: Jag dansar

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det tror jag inte.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Försöka använda hjärnan och se hur den fungerar egentligen(håller med tillan)

Är du nöjd med ditt liv: jodå, för det mesta.

Vad är det värsta du vet? Falskhet, otrohet och krossade hjärtan

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning :S

Vad längtar du till? Studenten!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Tror jag har dom bästa vännerna, helt klart. Ni vet vilka ni är <3
Vad är det finaste du fått? Kärlek
Om fem månader: antingen jobbar eller pluggar!
Om ett år?: Förhoppningsvis väldigt lycklig, kanske med någon.
Du samlar på: söta saker

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Är jag ledsen ringer jag alltid mormor först sen carro. Är jag arg kan jag nog ringa vem som :D
Har du strumpor på dig nu: ja, tillans med söta kaniner på.

Är det okej att gråta: Behövligt och mer än okej!

När grät du senast: I måndags

Bär du glasögon eller linser: Glasögon då och då
Har du piercing: Nix, men var inne ett bra tag och ta i bröstvårtan men det var ingen som tyckte om den ideén haha!
Vill du gifta dig: Klart jag vill.

Vill du ha barn: 2, vincent och ronja!

Är du bra på att laga mat: Nej! Kommer bli min man som får stå för maten i framtiden haha

Är du flygrädd: Ja det är jag.

Hur vig är du: Helt okej vig, det tycker Micke iaf :)
Vilken är din favoritglass: Har faktiskt ingen favvo glass

Tror du på ett liv efter döden: Absolut.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, det gör dom inte.

Vilken ögonfärg har du: Gröna.

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Cyklar till skolan, dansar 2 ggr i veckan, powerwalk då och då och försöker hinna med friskis minst 2 ggr i veckan.
Vad är det viktigaste i livet?: Min familj, mina vänner och att ha en tro. Att vara lycklig helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Ottilia

vilken fin lista Emelie. kände att jag influerat den lite

2009-04-29 @ 18:04:50
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: carro

glöm inte fjärtis ! det absolut viktigaste ;P

2009-04-29 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0